FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

1. Na jaki adres odesłać zwrot zakupionego towaru?

Butik Stylu
Jagiellońska 36
70-382 Szczecin

3. Czy formularz zwrotu jest niezbędny przy zwrocie towaru?

Tak, ponieważ jest niezbędny do rozliczenia zwrotu. Można go pobrać z naszej strony lub napisać go odręcznie.

5.  Czy paragon jest niezbędny przy zwrocie towaru?

Tak, ponieważ jest niezbędny do rozliczenia zwrotu.

7. W jakim czasie jest zwrot środków po dokonaniu zwrotu towaru?

Do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

9. Ile jest czasu na opłatę zamówienia?

Do 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

11. W jakich opakowaniach dostarczane są produkty?

Zamówienia wysyłane są w foliopakach firmy kurierskiej. Produkty Made In Italy nie mają dodatkowych opakowań foliowych.

13. Czy można samemu anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować telefonicznie pod numerem 600816285 lub poprzez wysłanie e-maila na adres: info@butikstylu.pl

2. Gdzie znaleźć formularz zwrotu?

Na naszej stronie w zakładce Zwroty, reklamacje https://butikstylu.pl/wymiany-zwroty-reklamacje/

4. Jak dokonać zwrotu towaru?

Należy odesłać towar wraz z paragonem i formularzem zwrotu na adres sklepu:
Butik Stylu
Jagiellońska 36
70-382 Szczecin
tel. 600816285

6. Jaki jest czas na zwrot bądź wymianę towaru?

Do 14 dni od momentu odebrania zamówienia przez Klienta.

8. Jakie są koszty wysyłki?

10 zł Paczkomaty 24/7 InPost
12 zł Kurier InPost wpłata na konto
14 zł Kurier InPost pobranie

Zakupy powyżej 100 zł – wysyłka gratis!

10. Co oznacza rozmiar uniwersalny?

Rozmiar uniwersalny to oznaczenie producenta. Przy każdym produkcie podane są wymiary, którymi warto się sugerować.

12. Jak otrzymać kody rabatowe?

Kody rabatowe można otrzymać po zapisaniu się do newslettera.

14. Jak zmienić formę płatności wybraną po złożonym zamówieniu?

Formę płatności można zmienić telefonicznie pod numerem 600816285 lub poprzez wysłanie e-maila na adres: info@butikstylu.pl